سبد خرید  

بدون محصول

مجموع 0 تومان

پرداخت

حساب من

لیست ناشران


تبلیغات

کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی

 نوشته : فیلیپ کاتلر
ناشر : دایره
ترجمه : اصغر اندرودی
بررسی علل اصلی شکست در بازاریابی و راه حل آن

جزییات بیشتر

11,000 تومان

انتشارات دایره

 کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی
 نوشته : فیلیپ کاتلر
 ناشر : دایره
 ترجمه : اصغر اندرودی
 شابک : 978-964-6839-95-3
 تعداد صفحات : 176
 شمارگان چاپ : 1000
 نوبت چاپ : دوم - پاییز 1393
 لیتوگرافی : فیلم گرافیک
 قیمت پشت جلد : 11000 تومان
 درباره کتاب :
بازاریابی در بد وضعیتی قرار دارد. نه از جنبه ی نظری ، بلکه از نظر اجرا
هر محصول یا خدمت جدیدی به پشتیبانی به وسیله ی طرح یا نقشه ی بازاریابی نیاز دارد که نتیجه ی آن ، سرمایه گذاری هم زمانِ سرمایه و وقت را دربرگیرد و آن را بیمه کند. اما چرا 75 درصد از محصولات ، خدمات وکارهای تجاری و شغل ها با شکست رویارو می شوند ؟ این شکست ها با وجود همه ی اقداماتی که رخ می دهد که برای پژوهش در مورد بازار ، آزمون و بسط نظریه ی کلی ، تجزیه و تحلیل داد وستد ، رشد وآزمایش محصول ، آزمایش بازار و به راه انداختن امور تجاری به انجام می رسد.
 فهرست مطالب :
مقدمه : وضعیت امروزی بازاریابی
فصل 1 : شرکت شما به اندازه ی کافی متمرکز بر بازار و مشتری مدار نیست
فصل 2 : شرکت مشتری های مورد نظر را به طور کامل نمی شناسد
فصل 3 : شرکت به مشخص کردن وزیر نظر گرفتن بهتر رقبای خود نیاز دارد
فصل 4 : شرکت از عهده ی روابط خود با سهامدارانش به طور کامل برنیامده است.
فصل 5 : شرکت شما در پیدا کردن فرصت های جدید خوب عمل نمی کند
فصل 6 : فرایند برنامه ریزی بازاریابی شرکت شما ناقص است
فصل 7 : سیاست های تولید وخدمات شرکت به منسجم شدن نیاز دارند
فصل 8 : مهارت های ساخت نشان تجاری و برقراری ارتباط شرکت شما ضعیف است
فصل 9 : شرکت شما برای پی گرفتن مؤثر وکارامد بازاریابی به خوبی سازماندهی نشده است
فصل 10 : شرکت شما حداکثر استفاده را از فناوری نکرده است
ده فرمان کارایی بازاریابی

  • مترجم : اصغر اندرودی
  • نویسنده : فیلیپ کاتلر
  • ناشر : انتشارات دایره
  • تعداد صفحات : 176
  • سال چاپ : پاییز 1393
  • شابک ( ISBN ) : 978-964-6839-95-3
  • شمارگان چاپ ( تیراژ ) : 1000
  • نوبت چاپ : دوم
  • وزن : 219

هنوز نظری ارسال نشده است.

برای ارسال نظر باید عضو شوید.